19 juni

19 juni 2015 - Ålesund, Noorwegen

Omdat we hier nog niet klaar zijn hebben 2 nachten er bij geboekt.

Het weer was nog niet optimaal om naar de Geirangerfjord te gaan, besloten naar Alesund te gaan.

De rit  was weer voorzien van de nodige tunnels (langste was 6,6 km).

Een hele mooie stad met mooie gebouwen, weer een kerk gevonden welke weer op slot was, dus dan maar weer terug lopen op zoek naar een koffie tent. We hadden weer mooie weer en bij de koffie tent lekker in het zonnetje gaan zitten mensje kijken ( en koffie natuurlijk).

Helaas dezelfde weg weer terug anders kan.

Morgen staat de Trollstigen en Geirangerfjord  op de rol.

1. Sandra en Hugo:
    21 juni 2015
    Zo van jullie verhalen en foto's te proeven, doen jullie dagelijks nieuwe mooie ervaringen op. Prachtig!! Gaan we zeker over bomen zodra jullie reis erop zit. Dikke knuffel van Hugo en Sandra
  2. Hans en Solita:
    22 juni 2015
    Ha Buurtjes. Zitten in Spanje,had Jolanda nog willen appen, vergeten. Heb de post donderdag nog van de mat gehaald. Gr en nog veel plezier.