15 mei

15 mei 2015 - Umeå, Zweden

Vandaag vrijdag heeft het de gehele  nacht geregend ,  dus  laat op gestaan en na het ontbijt  de was gedaan , het regent toch.

Om 14:00 hadden we een afspraak bij de dierenarts en daar heeft Max  zijn  wormen kuur gehad .

Was een mooie   moderne dierenkliniek met vriendelijke mensen . Max kreeg pillen (snoepjes met een pil er in ) en werd nog gecontroleerd of zijn nummer klopte  en  aangetekend in zijn paspoort.

Wat we ook merken dat het nog  langer licht blijft en dat het rond 04:00 alweer licht is .

1. Johan:
    16 mei 2015
    Het is hier heerlijk weer geweest tot vandaag, vanmorgen Jane en consorten opgehaald van schiphol en die zijn ook weer thuis moe maar voldaan. Max is volgens mij de meest ontwormde hond in noorwegen, volgens mij is het onmogelijk dat een worm zich levend kan houden laat staan ontwikkelen in die darmen van dt arme beest. .. Veilige reis en voorzichtig met zijn vijven daar.
    Jane en johan
  2. Herma en Cor:
    17 mei 2015
    Hier van uit een zonnig Frankrijk hopen wij dat jullie een goede en veilige reis verder hebben en dat jullie maar een hoop mooie dingen mogen zien
  3. Kimberly:
    17 mei 2015
    Wat een leuke verhalen weer! En volgens mij heeft Max het ook erg naar zijn zin? Wij zitten alweer een week in Frankrijk, heerlijk weer en vooral relaxen! Veel plezier! Groetjes van Marcel Kimberly en Luuk